EN LILLE GETAWAY

Sidste weekend tog jeg i sommerhus (faktisk allerede torsdag) – jeg trængte til at komme lidt væk fra hverdagen. Lige hér kan jeg altid finde ro Kasper kom derop om fredagen. Vi var heldige med vejret om lørdagen og søndag havde vi andre skønne planer.

Torsdag aften kom min mor spontant op og sov – vi hyggede med gåture, sofahygge og bare tid sammen. Vi havde selvfølgelig hundene med.

Fredag gik vi en lang tur langs vandet – solen skindede og jeg havde selvfølgelig kameraet med. Dette billede blev så fint med cyklen og det lille dannebrosflag i vinduet på badehuset. Var der nogen der sagde sensommer idyl?
Jeg hentede Kasper efter et møde fredag aften, så vi slappede bare af, snakkede om mødet/fremtiden og gik tidligt i seng.

Lørdag var solen fremme og varmegraderne høje. Vi startede dagen med en gå/løbe tur ved stranden i klitterne, derefter solede vi hele dagen på terrassen. Sidst på eftermiddagen kørte vi til Løkken hvor vi fik en lemonade og pandekage på pandekagehuset. Vi sluttede selvfølgelig med at gå ned til vandet. Man kan aldrig få for meget strandtid, når man er i sommerhus.

Søndag havde jeg en lille overraskelse i ærmet – vi skulle på strandhotellet. Vi startede dagen i deres wellness, hvor vi fik varmen og faktisk havde det hele for os selv. Og så sluttede vi med en sen frokost i hotellets restaurant Blå.

Jeg kan varmt anbefale at besøge hotellets wellness, hvis i overnatter på hotellet.

Vi sluttede weekenden og var begge tanket op med ny energi og kærlighed.